loading...
بیکار سایت
admin بازدید : 41 نظرات (0)

برای ورود کلـــــــیک کنید

 

چت,چتروم,چتروم ایرانی,روم چت,چتروم,چتروم شلوغ,چتروم هاچتروم معروف ,چتروم معروف ترین چت روم,معروف ترین چت روم,بهترین چت روم ,بزرگ ترین چتروم ,شلوف ترین چت روم ,چت روم چت


چت معروف
معروف چت

اولا که دختر چادری احترام چادرشو زیر پا نمیذاره با تو دوست بشه دوما خودت انقد پاک هستی که دنبال چادری هستی الکی هم نرو لپ لپ بخر و تو روزنامه هم آگهی نده دختری که ...
تبادل نظر در نی نی سایت - من ميخوام چند تا دوست پيدا كنم باهاشون درد دل كنم يكي راهنماييم
میخوای با دختر دوست بشی .... تو زمونه ی ما پیدا کردن دوست دخترراحته،نگه داشتنش سخته. ... من یکی رو دوست دارم اما با یکی دیگه رفیق شده چه کنم با اون دوست بشم
و حالا بايد اينجا خودت يه جوري طرف رو راضي كني....اينجاش ديگه به من ربطي نداره...آخه هر كس يه جوريه... اگه نشد فقط كار رو به خون و خونريزي نكش....آخه به من ربطي نداره.
چگونه دوست پیدا کنیم! ... میخوام یه قصه براتون بگم : "در یک شب سرد زمستانی, یک جوجه گنجشک کوچیک, ..... سلام من کاوه یکی از دوستان امین هستم.
من میخوام یه دوست دختر پیدا کنم تا خلائ عاطفی مو خالی کنم من از لحاظ عاطفی دچار مشکل شدم دیگه زندگی برام بی معنی شده هیچی تو دنیا برام جذاب نیست تا حالا هم با .
وقتی بهش گفتیم نمیتونیم باهات باشیم گفتند یه نفر و برامون پیدا کن و کی ... دادم که دیگه شمارمو به کسی ندم گفتم من اگه بخوام خودم بلدم دوست پسر پیدا کنم ... وقتی به داداشم گفتم گفت بذار هر غلطی دلش میخواد بکنه دختره از اول هم باکره نبود.
سلام البته دوست دختر که نه من عاشق یکی شدم که برا از دستش ندم می خوام باهاش دوست بشم تا بعد حالا به نظر شما راه حل دوست شدن چیه؟ اولین کلمه چی ...
ای خدا ای کاش بشه که یم دوست و همدم مهربان پیدا کنم.کسایی که مایلند بهم کمک کنند و من حقیر رو یاری کنند لطفا پیام خصوصی بگذارند.منتظرتون 
من دختری هستم 24ساله که توی زندگیم هیچ وقت یه دوست دخترخوب نداشتم که باهاش دردودل ... چرا id یم مشکل پیدا کرده چندروزدیگه باید ایمیل جدید درست کنم می ذارم مرسی.
اولش به پيشنهاد يه دوست بود كه گفت درددلاتو يه جا بنويس شروع كردم. ... من هم به بهونه اين كه ميخوام درس بخونم و كلي برنامه برا ارشد دارم خيلي صريح اعلام كردم كه من جوابم منفيه. تا اينكه امسال ... اينجا خيلي دوستاي خوب پيدا كردم كه خيلي دوسشون دارم.
اول معذرت ميخوام ازحرفام ناراحت نشيداگه شديد ببخشيداما چرا؟چرا؟پسرااينقدردنبال روابط جنسين؟بااينكه اينم يه نيازه ولي به نظر من ...
صورت زيبا پير مي شه اندام زيبا تغيير پيدا ميکنه اما يک انسان خوب ، هميشه يک انسان خوب باقي ميمونه . ... من عاشق صداقتم بخاطر همين ميخوام کمي از بديهامم بگم . راستش تا حدودی ... آموخته‌ام هر گاه کسي يادم نکرد من يادش کنم، شايد او تنهاتر از من باشد . ... بعضی موقا سخترین کلام دونیاسی مه گوتن دوست دارم و دا بی (به زبون زیبای لری).
دختری از جنس مرگ - خاطرات من - من بخشی از تاریکیم یه مرده. ... شد واقعا نفهمیدم خدایا میشه کات کنی از نو شروع کنم میخوام از نو آغازی جدید بسازم میخوام خودم ..... نباید اون بهش بی محبتی کنه دوستای من، من اینجا نمینویسم که دوست پیدا کنم چون در حسرته ..... میخوندی .. می فهمیدی واسش چاره داشتی.. منو هیجان زده میکردی پیدا کن مثل قبلن ها

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
بهترین سایت برای وقت بیکاری شما ,سایت تفریحی,اوقات فراغت خود را با بیکار سایت پر کنید,سایت بیکار سایت برای من و تو,سایت تفریحی,بیکار سایت,سایت بیکار ها,بیکار سایت,بیکاران,وقت بیکار ی,بهترین تفریح برای پر کردن وقت بیکار ی شما,سرگرمی و تفریح
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 584
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 45
  • آی پی امروز : 53
  • آی پی دیروز : 60
  • بازدید امروز : 93
  • باردید دیروز : 135
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 959
  • بازدید ماه : 2,678
  • بازدید سال : 16,520
  • بازدید کلی : 146,359
  • کدهای اختصاصی
    تحلیل آمار سایت و وبلاگ

    Ê Ñæã


    معروف چت روم