loading...
بیکار سایت
admin بازدید : 47 نظرات (0)

 

استاد صدام کرده برم پای تخته.یه مسئله نوشت روی تخته.
گفتم حلش کنم؟گفت پ ن پ نگاش کن
گفتم میشه برم بشینم؟ گفت یعنی نمیتونی حلش کنی؟ پ ن پ میتونم واسه حمایت از دانشجوهایی که میتونن حلش کنن حل نمیکنم
هیچی دیگه درس رو هم حذف کردم!

 


بهش میگم با من ازدواج می‌کنی؟میگه داری بهم پیشنهاد میدی؟پ ن پ میخوام غیر مستقیم حالیت کنم مامانت تصادف کرده بری بیمارستان!!!

 


 

تو کلاس بسکتبال انگشتم در رفته رفتم پیش مربی
می گه جا بندازمش؟؟
پ ن پ خود ترمیمی مزمن داره خودش جا میفته!!!!

 

 


 

داشتم از پله میرفتم بالا خوردم زمین پام در رفت
داداشم گفت جا بندازمش؟؟؟
پ ن پ بذار یه کم دیگه قل بخوره جا بیفته!!!

 

 


 

به دوستم میگم بیا پسته بگیرم
میگه : برا اینکه بخوریم؟
میگم: پـــ نــــ پـــــ باهاشون یه قل دو قل بازی کنیم مردم به چشم پولدار بهمون نگاه کنن!

 

 


 

تو خیابون با دوستم دارم راه می رم گوشیم یه دفه زنگ می خوره.
دوستم می گه:صدای گوشیه توه؟؟؟
منم گفتم:پ ن پ ١١٠ صدا آژیرشو عوض کرده

 

 


 

با چشای پف کرده رفتم مدرسه دوستم می گه:خواب بودی؟؟؟
می گم پ ن پ چشامو پروتز کردم

 

 


 

به داداشم میگم سر رات داری میری یه لیوان آب هم برای من بیار.بهم میگه تشنته میگم: پ ن پ من آن گلبرگ مغرورم که میمیرم ز بی آبی ولی با منت و خواری پی شبنم نمی‌گردم!!!

 

 


 

بابای من همیشه مخالف همبرگر و سوسیس و کالباس و …است (دلتون سوخت نه؟) هیچوقت نمیذاره ما بخوریم!!!!
حالا یه روز بابام با یه بسته همبرگر اومده همه قیافمون این شکلی: (
۰،۰)
مامانم:این رو آوردی بخوریم؟
بابام :پ ن پ آوردم گاهی از یخچال بیاریش بیرون به بچه‌ها نشون بدی عقده ای نشن!!!!
باور کنید همه حرفش رو باور کردیم ولی وقتی مامانم همبرگر رو پخت اشک تو چشمامون جمع شده بود!

 

 


 

با بچه‌ها تو کوچه تور(طور)والیبال بستیم بعد یک نیسان اومده زده توی زمینه مون.
اون وقت میگه :اااا تور(طور)بستید میخوایید بازی کنید؟!!!!
ما گفتیم پ ن پ پشه گیره گذاشتیم شما تشریف بیارید توش بخوابید

 

 

 


 

عکس نیمه ی راست صورتم رو گذاشتم پروفایلم
اومده میگه : عکس نصفه گذاشتی رو پروفایلت ؟
میگم : پ نه پ توی حراج بودم
۵۰ در ۱۰۰ تخفیف بهم خورده این شکلی شدم!

 


 

 واسه ثبت نام ۱ ساعت وایسادم
یارو اومده میگه میخوای ثبت نام کنی؟
پ ن پ اومدم حالتو احوالتو سفید رویتو سیه مویتو ببینم بروم

 

 .


 

رفتم پرنده فروشی میگم آقا قناری‌های نر و مادتون کدومان؟
میگه میخوای بخری؟
پَ نه پَ مامور منکراتم اومدم ببینم قفسشون یه وقت مختلط نباشه

 

 


 

بچه جاتون خالی دیروز بابام نارنگی خرید( دلتون خواستون . به نظر من دلتون نخواد چون کیلوی ۵ هزاره)منم رفتم سه . چهار تا برداشتم مامانم میگه میخوای بخوری
منم گفتم پ یه دفعه دیدم پشته گردنم گرم شد برگشتم دیدم بابام یه سیلی خوابونده پشته گردنم
گفتم چرا میزنی گفت غلط میکنی این دفعه بگی پ ن پ
هیچی دیگه نتونستن بگم پ ن پ

 


 

لامپ اتاقم سوخته بابام اومده میگه میخوای عوضش کنی؟؟؟؟؟؟ پ ن پ میخوام بهش پماد سوختگی بمالم خوب شه …….. خخخخخخخ

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
بهترین سایت برای وقت بیکاری شما ,سایت تفریحی,اوقات فراغت خود را با بیکار سایت پر کنید,سایت بیکار سایت برای من و تو,سایت تفریحی,بیکار سایت,سایت بیکار ها,بیکار سایت,بیکاران,وقت بیکار ی,بهترین تفریح برای پر کردن وقت بیکار ی شما,سرگرمی و تفریح
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 584
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 45
  • آی پی امروز : 56
  • آی پی دیروز : 60
  • بازدید امروز : 106
  • باردید دیروز : 135
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 972
  • بازدید ماه : 2,691
  • بازدید سال : 16,533
  • بازدید کلی : 146,372
  • کدهای اختصاصی
    تحلیل آمار سایت و وبلاگ

    Ê Ñæã


    معروف چت روم